Måndag,

Måndag idag, stackars Emil körde redan halv fem imorse :( Men jag låg i sängen mycket längre än så ;) Vid halv tio skickade Svennis sms och frågade om jag var sugen på Ikea och visst, jag är på! 

Ännu en dag med Svennis är det som står på schemat alltså, spännande! I eftermiddag kommer mamma med Ella som ska vara här denna veckan (vi har ju mammas hund var tredje vecka ;) ) och sen ikväll blir det antingen träning eller inredningsparty. Inredningsparty låter skoj men träningen får gå föra, om det nu går att träna. Jag tänker vänta in i sista sekund att bestämma  mig ;) 

Nu måste jag städa lite så att här inte ligger grejer överallt när Ella kommer men här är inte så stökigt så det går fort! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0