panodil!

Nu har mamma varit och hämtat Ella & fått behandling/massage av Ingela, hon är en höjdare på sånt! 

Jag har precis tagit två panodil, värmekudden är i micron och jag ska strax bädda ner mig i sängen med te & film. Mår inge vidare. Mest på grund av fruktansvärd mensvärk men det finns fler faktorer.. Ingen sömn, värsta natten på länge. Usch, hoppas att jag inte drar ner ert fredagshumör! 

Igår kollade jag på Kanal 5 som visade Bakom Magin från den nya Harry Potter-filmen och den verkar svinbra! Mycket action och svart magi men spänningen kommer ju vara på topp :)

Var ute med Ella en lång runda innan, mössan var svart när jag tog den på mig men när vi kom tillbaka var mössan vit - hur awesome är det att det snöar? Typ bauta! Har laddat ner en massa jul-appar till min iPhone, haha, en massa tomtespel och julmusikgrejer ;) Den är så fin nu! Hittade en app där man kunde göra sin egen snöglob med alla sina vänner i - min blev skitfin! Bara för att jag har så fina vänner ;)

Dags att krypa ner, 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0