Poppisar.

Ja, här sitter jag med mina popcorn. 

Om kvällens idol: Jay är helt fantastisk. Kanske inte Olles bästa. Elin är sjukt dålig - lär dig engelska för bövelen. Linnea är ju cool på sitt vis, men nej - little too much ikväll. Weise är asskön, tyckte verkligen att han gjorde det bästa av situationen, han är ju som sagt ingen rocker. Minnah var som vanligt helt okej. Extranummerna var överraskande, Jay & Linnea var en upplevelse, mycket bra. Minnah & Elin var kanske ABBA, om man tycker att ABBA är detsamma som skittråkigt. Weise & Olle var utan tvekan roligast ikväll! Och juryn då? Jag ska uttrycka mig drastiskt och rejält: dra åt skogen. Fy vilka surisar! Byt jobb eller sluta sura, faktiskt är det så illa ikväll.

Det var vad jag tyckte! Ser fram emot att se Tove! 

Nu blir det att hålla tummarna och rösta! Jag hoppas att Elin åker. Visst, hon har en fin ton men det väger tyvärr inte upp hennes urusla engelska. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0