proppmätt.

Herregud, denna dagen har bestått av att äta mat. Det är verkligen det alla "högtider" firas med, mat. Fars Dag idag ju, grattis till min fina pappa. 11.30 började vi hos min pappa, mat & efterätt. 16.00 var det dags att befinna sig hos Emils mormor & morfar - mat, efterätt & efterätt. Nej, jag råkade inte skriva efterätt två gånger, vi åt efterätt två gånger - först äppelkaka & vaniljsås eller glass med sås och grejer om man som jag inte gillar äppelkaka och sen åt vi tårta på det! Oh yes. Emils mage ser ut som Nettans gravida mage, båda står rakt ut ;) Haha. 

Idag fick jag ett par pyjamasbyxor av min syster Elin, TJOHO! Tackar! Har inte provat dem ännu så vet inte om de passar men det år ju å andra sidan inte så noga när det gäller pyjamasbyxor, de behöver ju inte sitta snyggt liksom. Jag har inte mjukisbyxor vilket innebär att jag inte har några "gå-hemma-och-chilla-i-byxor" Men nu så! 

Jag har världens sötaste lillasystrar, Julia som är 4 år hade köpt en ny jacka, en svart pälsjacka, som hon stolt tog på sig och visade upp. Då säger Viktor, Daniels unge, att hon ser ut som en gorilla! Haha, SCHYSST LIKSOM! Jag lovar att jag ska visa bilder imorgon, har inte lagt in dem på datorn ännu. 

Imorgon är det måndag - oh yes. Inget jobb imorgon men träning på kvällen, foten känns bättre så jag ska prova att träna, funkar det så funkar det. Förutom det har jag en dejt inplanerad, haha, med Svennis. Planen är att vi ska äta men vi får se, det beror ju på vilken tid vi ska ses. 

Nu blir det filmmys med min älskis som börjar FEM imorgonbitti, moget ju.. NEJ. 

Have a nice night, 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0