RISE AND SHINE!

Godmorgon alla vakna människor! 

Nu är det snart dags för avfärd, jag gick upp lite tidigare än planerat så nu har jag lite tid över. Emil körde till jobbet halv sex och min klocka var ställd på sex men jag var alldeles för vaken för att ligga där och vänta på att klockan skulle ringa, så here I am! ;) 

Körde och bytte bil med Johan igårkväll, jäklar var halt! Nu har de plogat & saltat vägarna så det ska ju vara lugnt hoppas vi, får väl köra lite försiktigt :) 

Jag har laddat upp med färdkost, en stor på se godis & en smoothie som inhandlades igår och lussebullar såklart! Tanken är att vi ska stanna på vägen och äta frulle med, kan ju inte gå på Ullared och vara hungriga? Nejnejnej, det duger ikke! Det är ju lite för tidigt på morgonen för att alla ska ha ätit innan dessutom, jag äter ju aldrig direkt när jag går upp, magen måste vakna lite först. Har laddat magen med ett glas proviva iallafall! 

Nu ska jag göra mig redo så att jag är klar när alla kommer, känns ju inte så bra om de ska behöva vänta på mig liksom! :) 

Ha en härlig måndag, 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0