Söndag.

Ja, idag är det minsann söndag, imorgon är det en ny vecka - nya tag. 

Dagen har gått åt till att göra ingenting. Vi har lagat lite mat och bara megachillat hela dagen. Vi skulle göra korvstroganoff till middag och eftersom att Emil älskar lök och en massa annat äckligt så gjorde vi vars en, annars hade det ju inte blivit någon mat om vi först skulle komma överens om på vems vis vi skulle tillaga den, haha ;) 

Igårkväll hos Robin & Nettan var supertrevligt! Taco är ju underbart, sen började vi kolla på Armageddon som gick på TV igår men tyvärr var den inte lika bra som jag ville minnas att den var så vi spelade spel istället! Robin & Emil var trötta och gjorde önskemål om ett lugnt spel och visst, det kunde vi väl gå med på så det blev Alfapet! Själv har jag aldrig spelat det förut så det var skoj! Tror faktiskt att jag ska inhandla ett eget ;) Perfekt sällskapsspel som är lugnt & roligt när man får tänka lite. Tack för igår! 

Tack till mina fantastiska vänner som alltid finns där för mig, som alltid bryr sig om hur jag mår eller om vad som är på tok. Kärlek till er <3 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0