still awake

Ja, änsålänge räcker nattens sömn gott och väl! Inte alls trött, men vad väntade jag mig? Blir jag någonsin trött liksom? Nej, precis. Men jag klagar inte! Skönt att vara pigg :) Lite jobbigt att aldrig vara trött och inte kunna somna men hellre det än att aldrig vara pigg. Ja, ni fattar vad jag menar. 

Dagen har minsann varit kanon änsålänge! Simmade 40 längder och sen hem en sväng för att käka frulle, byta om, fixa och såklart gosa lite med Emil som sov som en stock. 

Iväg till jobbet, har haft en mycket rolig dag på jobbet! Vissa barn är för härliga :) Slutade 12.30 - hem- gosa med Emil (han är ledig på torsdagar). Vi gjorde toasts, var lite hungrig för det var soppa idag och det är verkligen inte mitt bästa men den var helt okej för att vara en soppa! 

Snart ska jag till Klippan för att fika med Svennis (Emmas nya smeknamn, har ju två Emma så kan ju inte kalla bägge två för samma då är det ju ingen som hänger med) som just nu är påväg hem från Väla så just nu sitter jag i princip bara och väntar på att hon ska närma sig hemma - under tiden underhåller jag mig med barnprogram... 

Vad som däremot inte är så nice är att klockan är 15 och det börjar bli mörkt? Men, som med allt annat finns det en positiv sida med det med! Vintern är pågång och det är snart JUL! TJOHO! Gud vad jag längtar efter julmusik, julstämningen, den underbara doften av pepparkakor & lussekatter, snö och mysiga dagar ute i kylan. 

Time to move my feet. 

S. 



Kommentarer
Postat av: ÅSA





Kul att du är med i Dagens Blogg :)

Vinnarna dras lite senare ikväll!

2010-11-11 @ 19:07:02
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0