Torsdag!

Igår var det onsdag vilket betyder träning, svinjobbig träning igår! Vi kör två stationer styrka-pulshöjare-två stationer styrka-pulshöjare, ja ni fattar! Det var ju precis som vanligt förutom att pulshöjaren innebar springa med höga knän på tjockmatta.. SJUKT! Sista gången jag gick av mattan trillade jag nästan, benen bara vek sig. Men, det är ju då det är extra nyttigt med träning - när det känns ;) 

Idag är det torsdag vilket också innebär träning, fast i form av 40 längder i bassängen klockan 06.00! Superskönt. Sen dirr iväg till jobb där jag har haft en galen dag. Inte galen som i galet kul, nejnejnej, mer åt galet tuff dag. Rösten har varit användbar så att säga! Tur att man kan få till den till argt läge när det behövs. 

Nu på eftermiddagen har Emil & jag varit på bland annat ÖoB där vi hittade skitsöta salt&peppar-kar som ser ut som flodhästar! Eller grisar, har inte riktigt bestämt mig ännu.. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0