Fantastiskt.

Vilken helg! Filmmyset i fredags var bara början. Igår var det party all in. Vid tre körde jag hem till Lin och sen hämtade vi Emma för att sen köra till stallet och hjälpa henne med hästarna så att vi kunde get the party started tidigare ;) Kom hem till mig iallafall, de duschade och sen fixade vi håret, blev hungriga och beställde pizza. Krängde och sen var det dags för smink och kläder. De hade med sig vad de skulle ha på sig men jag kunde ju som vanligt inte bestämma mig. Provade typ sju olika klänningar innan jag bestämde mig för den lilla svarta. Great success. 

Vid åtta begav vi oss till Ängelholm på 25årsfest innan vi drog ut på stan. Fyra ställen på en kväll i hyfsat lilla Ängelholm - ganska bra jobbat! Haha. Först Tres sen Saloon, vidare till Morris och till sist hamnade vi på Banhof iallafall, haha. BAUTAROLIGT hade vi! När vi hade dansat klart vid tretiden var det såklart pizza-tajm ;) 

Hemma vid fyra, upp för att fira Johanna med tårta och grejer och sen ännu ett kalas. Min lillasyster Isabelle fyller 6 imorgon så hon hade kalas idag. Ännu mer mat & tårta. Och godis. Oh yes. Haha. 

Lägger upp lite bilder imorgon. 

Imorgon är det jobb! 9.30-16.30. 

Hörs imorgon, sov fantastiskt gott. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0