freakin' out

Tusen tankar i huvudet, vet varken var de kommer ifrån eller vart jag ska göra av dem. 

Alla förväntar sig att man ska vara glad 24-7, det finns ju inget att vara oglad över liksom. Man ska inte vara otacksam, man ska vara glad att man har tak över huvudet och mat på bordet och bla bla bla. Det finns de som har det värre, det finns dem som lever i en helt annan värld där de uppskattar varje smula mat mer än vi uppskattar en miljonvinst på lotto. Sjukt.  

To get to the point... Det är mycket nu. Jag orkar inte le hela dagarna längre och hoppas att det är lugnt att man inte är glad 24-7. Om någon frågar hur jag mår kommer jag säga att det är bra för jag vet verkligen inte vad jag skulle svarat på följdfrågorna om jag svarat att det faktiskt inte är så bra just nu. Jag har inget svar på frågor som "Vad är det då? & Har det hänt något?" osv. 

Tror att jag vill åka bort - om så bara för en dag eller två. 

Anyways. Jag har det mysigt här... Tända ljus i massor och rödvin. Bara Emil som fattas I guess.. 


Mys.
Vi hörs,
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0