middle of nowhere? No, just middle of the night.

Oj, ja nu var det några dagar sen sist men min dator har varit på service och jag har haft fullt upp med annat. Så, jag tänkte fatta mig ganska kort om de senaste dagarna.

I fredags blev det fest med Emma, Lin & Kagan - tjoho! Emil & Jim var också med på ett litet hörn minsann. Det blev spel, singstar & tequila :) Emma drack inget dock eftersom att hon skulle upp tidigt i lördags för att tävla. Innan festligheterna blev det en hyfsat rejäl shoppingtur på Väla - TJOHO!

I lördags tänkte vi dra till Ikea då vi inte pallade det i fredags, vi kommer dit och det är typ en lokal med några slitna lådor i, haha, INGET KVAR! De öppnar det nya bautastora imorgon.. Men det visste ju inte vi. Så, vi kunde ju inte bara åka hem så vi tog en sväng på Väla ;)

I lördagskväll var det party igen. Alex Hansen fyllde 20 så det var fest ute i middle of nowhere. Typ så långt ut i skogen att mobilen knappt funkade, haha. Mycket trevligt! & fiiiiin tequila ;) Haha, typ det bästa jag vet - på den fronten! Tack för det partyt Hansen!

Ja, söndags då? Lugn dag, började den med frulle på BK, satt fint.  Sen lite söndagsglid runt i trakterna. Avslutade dagen med att köra till Ängelholm & köpte glass :)

Igår jobbade jag 14-20, idag var jag och hämtade datorn & sen var Malin & jag på bio. Kollade på "PUSS.", ja, se den själva vetja. Vet inte riktigt vad jag ska säga!

Emil jobbar natt, här sitter jag. Har möblerat om, haha - SSSCCHH! Säg inget till Emil. Om nu någon skulle prata med honom innan han kommer hem. Jag tycker att det blev SKETABRA iallafall :D Sen ska det bli spännande och höra vad han har att säga om saken :) Jag har ju inte precis målat om ;b

Oj, 03,00 redan? Well well. Jag har varit och klippt mig också, hos Monica :) Hon är rar hon! Hon klippte bara av de slitna sommartopparna, tänkte ringa och beställa en ny tid imorgon för lite slingor eller nåt!
Imorgon blir det förhoppningsvis Ikea, vi är verkligen i behov av en hallmöbel/skoförvaring. Typ bigtime.
Ha en fortsatt trevlig natt :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0