catching up.

Previously on Life of Sara: 

Lördag 16/4: Inflyttningsfest, prep hela dagen och sen fullt ös hela kvällen & natten. Jättemycket tack till alla som kom, tack för alla presenter och en fantastiskt rolig kväll! 

Söndag 17/4: 19 månader med världens bästa Emil <3
Det firades med att städa! Tjoho! Plocka undan alla bukar & flaskor, moppa golven och återställa hemmet. På kvällen åkte vi till Robin & Nettan och grillade, Nettan gjorde en jättegod sommarsallad! Perfekt avslut på helgen. 

Måndag 18/4: Jobb, jobbar med ett annat skift i en skiftrunda och en helg nu sen ska jag givetvis tillbaka till ChrilleKrokodil, Torgny, Lars & Ingemar! Efter jobb satte jag mig i vår "trädgård" och solade i vårt fantastiska väder.

Tisdag 19/4: Jobbade till 12,30 för att jag skulle vara hos veterinären klockan 13. Smilla & två av hennes systrar skulle veterinärbesiktigas. Smilla gick igenom, tjoho! haha ;) & gud vad duktig hon var! På kvällen åt vi middag i Helsingborg för att fira att Ingela & Uffe (Emils föräldrar) varit gifta i 25 år! Silverbröllop! :D Häftigt! Grattis grattis!! 

Idag, Onsdag 20/4: Jobbar eftermiddag, driftschefen kom ner med världens största påskägg fyllt med godis innan! Äter jag mer godis så kräker jag.

Längtar till imorgon då vi äntligen ska hämta vår bebis!!! :D:D Ska egentligen jobba eftermiddag imorgon med men har bytt till förmiddag så att jag kan jobba först och sen hämta bebis och vara hemma sen :) Herrgud vad kul det ska bli!!!!!!!!!!!!! Allt är förberett för henne där hemma - hennes säng står framme, mat-och vattenskål står framme, leksakerna ligger framme och vi har satt hennes egna låda med koppel, bajspåsar & utesaker på hatthyllan i hallen, staket där ute är uppsatt, ja, det är verkligen bara hon som saknas! Ska bli sååååååååååååååååå himla kul! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0