Frrrrrredag!

Men igår var det torsdag och WHAT A DAY. Var iväg och handlade en massa grejer. Vi har bestämt oss för att skaffa hund! :D:D:D:D:D:D:D Om två veckor kommer vår lilla bebis! Så igår var vi iväg och handlade allt som behövs: mat-och vattenskål, koppel, säng, mat, leksaker, ja, det tar aldrig slut! Måste sätta staket runt vår lilla gräsmatta också så att hon kan springa runt lite mer ifred :) Smilla ska hon heta! GULLIGT VA!? :D:D:D Japp. Ska bli sååååååå himla kul! 

När vi hade kommit hem och fixat allt var det dags att laga mat, klockan var ju jäääättemycket (om man ser det från magens hungriga synvinkel) sen kollade vi på film med Johanna. "The Switch" med Jennifer Aniston, ganska rolig film! 

Idag, FRRRRREDAG!, har jag jobbat förmiddag! Det bjöds på tårta på jobb idag! :D MASSA TÅRTA! Vet inte riktigt varför egentligen, chefen tyckte väl att vi var värda lite (MYCKET) tårta helt enkelt! ;) 


Som sagt, jag älskar mitt jobb! 

Efter jobb körde jag hem till kusinvitamin Erika en sväng och sen en sväng till Bästis, nu är jag hemma! 
Snart kommer Emil också hem, får väl se vad som ska hittas på idag! :) 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0