jahaaaaaa?

John Blund har gjort slut med mig. Vi har slutat ses, vi pratar knappt längre. Though break asså. Nej men på riktigt. Igår sov jag, tjaaaaaa, en timme? GREAT SUCCESS. Sover ju aldrig speciellt mycket men idag hade jag planerat att sova hela dagen då jag är ledig men nej då, en liten stund innan Emils klocka ringde imorse (typ klockan fem) vaknade jag och var pigg. PIGG? KUL. När han hade gått upp och kört till jobbet gav jag upp och gick ut till soffan och slog på Vakna! Med the Voice. 

Sitter och äter frulle nu iallafall, hittade en sjuuuukt gullig grej på en hemsida som jag var tvungen att ha, tänkte visa er en bild på resultatet (nu tänker ni säkert: "Jaha, och vad i helvete har det att göra med att hon äter frukost!? Förvirrad tjej liksom.." men jag ska visa er så kommer ni förstå)



En stämpel till rostmackor! Funkar bäst på halvtinat bröd, man tar stämplen (som är gjord av hård plast) och pressar in i mackan typ innan man rostar den och sen när den hoppar upp blir det såhär! SKITFINT! :D 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0