jobba natt

Jobbar natt, har inte sovit sen jag vaknade klockan 07 imorse, yey. Men, det gör inget för jag planerar inte att sova på länge ändån, vill aldrig mer sova. Vill inte veta vad som kommer härnäst i drömvärlden, som verkligen inte är i en fin del av drömvärlden för tillfället. Sugen på vin är jag dessutom, himla konstigt. Och jobbigt. Har ätit någon slags jordgubbspaj-liknande dessert med glass till och innanjag kom till jobbet var jag dessutom på kalas = tårta! Är nog bara vin som hjälper ;) Får väl dricka vin när jag kommer hem imorgonbitti, haha. 

ChrilleKrokodil fyller år idag - GRATTIS! Vi har spelat Trivial Pursuit via Wi-Fi i våra iPhones (skitcoolt faktiskt, allt som krävs är WiFi och att båda har appen), han har faktiskt vunnit alla matcher hittills men han har haft sån jäkla tur på sista frågan varenda gång! Typ vilken högtid som förknippas med pumpor.. Menmen! han fyller ju år så det kan han väl få. Liksom. Kanske. rematch väntar. 

Ska ut och greja lite strax! Himla varmt ute för att vara halv fyra mitt i natten! 7,1 plusgrader visar det här iallafall! GÖÖÖÖÖÖTT! Jag var väldigt sommarklädd idag och fick genast en massa kommentarer pådetta såklart "åh gud vad somrig du är! fryser du inte?" osv. Men, jag tänker som så att våren kanske känner sig mer välkommen då? ;) Det kanske hjälper att locka den med somriga kläder? ;D Man kan ju hoppas! Trött på vinterjacka & tjocka kläder dessutom. Har dock inte köpt någon bikini ännu, måste verkligen ha en ny! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0