lördag-natt

Emil kom hem vid 18 ungefär, fram tills dess hade jag ganska så bautatråkigt. Borrade några hål i väggen och satte upp en hylla ovanför sängen. När Emil kom hem kom vi på att vi var tvugna att äta mat. Jag är himla bra på att planera, gjord en mycket bra plan: 

  • Åka hem till Daniel & Eloise och gosa med deras BIGBAUTAGULLIGA valpar
  • Åka vidare till Elin & Fidde för att hänga där,
  • påvägen dit ringer vi och beställer mat så att vi kan äta där.
  • lämna kvar Emil där över natten så hämtar jag honom när jag kör hem imorgonbitti.
TADAAAAAA! I am genius ;) Sen var det bara att ringa alla inblandade och informera ;) Givetvis tyckte alla inblandade att planen var lysande. Så nu sitter jag på jobbet, Emil är på Elin & Fiddes soffa och sover i väntan på att jag ska hämta honom när jag slutat klockan 06. 

Hittade en rolig sida med en massa söta, udda, roliga grejer - klicka här för att komma dit. 

S. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0