Mat, mat , massa mat.

I måndags var Svenne här och åt middag, vi grillade - gooooott! Hon är ju gravid och så himla söt, hon är hungrig, hela tiden. "Jag är hungrig som en björn och sne äter jag som en mus" för att citera den gravida Emma själv! :) Vi åt en massa mat och sen efterrätt på det = proppmätt! Sen kollade vi på tv och ungefär en kvart efter att vi har ätit efterrätt säger hon att hon är hungrig.. Haha, hopplös eller? ;) Söta tjockis! 

Igår var vi hos min mamma som fyllde år! Grattis till henne! Middag & efterrätt än en gång - mums. Extra mums när någon annan fixar det till en! Vi brukar ju äta middag i Källna på tisdagar, så himla typiskt att mamma skulle fylla år på en tisdag.. Haha! 

Igår gjorde jag något annat som kändes himla vuxet! 


TA-DAAAAAAAAAA! Massa vuxenpoäng! ;D 

Nu är Erika & Svea och hälsar på, Elin är och klipper sig så de fick vara här sålänge :) 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0