re-match. min bästa vän.

I fredags spelade ju Chrille & jag TP på jobbet, då vann han med 5-1. Idag (sista natten innan frivecka) var det bannemej dags för revansch och visst! 3-2 till mig känns sjuuuuuukt bra! NÖJD TJEJ. Det säger ju sig självt att jag var ur form i fredags eftersom att jag förlorade med 5-1 så den vinsten kan ju inte känts lika bra. Min 3-2vinst däremot! Båda på topp, bättre match alltså svårare att vinna vilket betyder att jag är bäst. Ja, det är den one and only slutsats att dra.

Kommentarer
Postat av: Christian

Bara visste du skulle dra upp detta här oxå :)

Total vinnare Christian!!!! Njut av din tur får du har fått massor av den varan:)

2011-04-05 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0