Glad! Precis som lovat ;)

Tjolahopp galopp hopp! 

Ja, jag är glad, inte mycket att hänga upp sig på det där att man inte har några värdefulla grejer kvar. ;) 
Idag var jag med Elin & Stina (och Fidde en liten stund) på Ikea & Väla, köpte grejer till julklappsspelet vi ska spela på julafton, nya julklappar till Stina, ett fint pannband och några nya smycken. Får ju börja om från noll på min ganska så gigantiska smyckessamling. Men, det är ju kul att handla nytt! Inte lika kul för plånboken dock, hehe. 

Dagen efter inbrottet fick jag ett bidrag av Emils mamma att köpa något fint till mig själv så TACK Ingela för början till min nya samling av smycken :) 

Tisdag idag, jag jobbar natt. helt fel för jag ska egentligen jobba förmiddag imorgon men det blev ändrat! Det fattades en inatt och då sa jag att jag kunde ta nattskiftet om någonannan tog min förmiddag imorgon, och visst blev det så! Passar mig perfekt dessutom, så kan jag vara hemma med Smilla imorgon istället :) Gillar verkligen inte att lämna henne ensam hemma nu, nu när man vet vad folk har för sig när man inte är hemma.. 

Så imorgon blir det mys! Önskar att jag hade en dvd? Den som vill får gärna komma förbi med en imorgon ;) 

Tanken är att vi ska fynda nya grejer på mellandagsrean, får hoppas att vi hittar fina grejer till riktigt mellandagiga priser ;b 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0