guess it's been a while.

Har varit väldigt rörigt här, allt som snurrat inne i huvudet har handlat om samma sak, inget jag tycket är passande för bloggen så därför har det varit lite paus. Sorry för det. 

Tänkte sammanfatta med bilder, 



Var på bio med de små (fast vi var fler vuxna än barn, haha) och såg Trassel, bra film minsann! Däremot ska jag inte gå på barnbio fler gånger om jag inte har bokat hela salongen själv för fy bövelen, en del går inte på bio för att kolla på film, NEJ, de går på bio för att kränga baconsnacks med öppen mun och sen suga av sina fingrar som om de vore mycket äldre och gjorde något helt annat. Jag vet att man nog inte för säga såhär men fy vilka äckliga ungar! 


Barndop för lille Oskar! Elin som håller i honom och snart är det hennes tur! Ska bli så himla kul när Elin&Fidde-bebisen kikar fram! :D 


Kusinbesök i stallet för att kolla på de nya fölen :) Tre stycken änsålänge :)


Föl nummer två, ett stoföl: LaBellaDonna


Föl nummer tre, ett stiligt hingstföl: Leopold


Besök av en lycklig cowboy :) Söta Isabelle.


Alla <3-ans Dag firades såklart med min underbara Emil. 

Nu är vi någorlunda ikapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0