ännu mer packande....

Det är onsdag och imorse när jag körde hem från jobbet var det snökaos men även påväg mot frivecka som varar ända tills tisdagmorgon. 

Har precis packat ner alla filmer & PS3spel och nu ska jag ge mig på mina kläder, sortera lite, garanterat en massa kläder som jag inte vill ha längre och då behöver jag ju inte heller släpa med mig dem, faktiskt - hade ju varit sjukt onödigt. Ska bara sätta igång lite musik, kan ju inte sitta här i ett tyst hus och packa liksom! Måste hitta något att packa ner kläderna i, onödigt att lägga dem i en flyttlåda, det är ju inte precis så att de går sönder. Köpte en jättestor Barbapapa-bag när vi var på Ullared i november, den kommer ju till nytta nu! Får plats en massa kläder i Barbapapa! :D 

Nej, nu ska jag inte sitta här och slingra mig genom att försöka komma på något vettigt att skriva, dags att sätta igång! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0