Godmorgon!

Hopplöst fall igårkväll, inte alls trött - som vanligt. Sen blev jag sugen på tigerkakan som ligger i skafferiet som jag bakade i måndags. Men det är ju inte så bra att äta en massa socker när man redan har svårt att sova, dessutom hade jag ont i magen så det var väl ingen vidare idé ändån. Menmen. 

Nu är det iallafall morgon! När Emil körde till jobbet vid halv sju gick jag upp, tog med mig täcket till soffan och kollade på Vakna!, efter en stund satte jag igång Hitta Nemo som jag kollar på nu, haha - vilken film :D Bautarolig faktiskt. När livet känns jobbigt, vet du vad du ska göra då? Fortsätt simma, fortsätt simma :) 

07:55 och det är hyfsat ljust ute - härligt! Snart är våren här :) 

Nu ska jag fortsätta att Hitta Nemo, haha, hörs sen! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0