Hål i väggen!

Ja, det är inte så illa som det låter ;) 

Jobbade förmiddag idag, när jag kom hem så kom Svennis på besök, fina fina Svennis. Vi började med att chilla sen hämtade vi en borr och sen hjälpte hon mig att sätta upp spegeln i hallen och hyllorna i vardagsrummet! Svårt att göra det själv - faktiskt. Jag menar, jag är ju inte svag va men spegeln var skittung! Och det ska helst bli rakt liksom.. Tack så hemskt mycket för hjälpen! Efter allt slitande blev vi hungriga och lagade mat - fiskpinnar & potatismos. Shit vad gott - SMASKENS! 

Nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och slänga igång Skönheten & Odjuret. 
Ha en fortsatt trevlig kväll, 
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0