hejhejhej & sånt

Inatt drömde jag väldigt många drömmar, tillexempelt att jag hade två hundvalpar hemma som jag ville ha, vi hade inte köpt dem ännu men hade ändå dem hemma av någon anledning. Den ena var jätteliten och SKITSÖT och då säger Emil "Sara vi skulle ju ha en hund inte någon jävla kanin" - schysst! 

Sen drömde jag att vi var på Liseberg och att Chrille hade snott ett sånt litet flygplan för att skriva sin signatur i luften med sån "flygplansrök", haha. 

Ja, drömmar är märkliga - ibland undrar jag hur hjärnan får ihop alla historier om den berättar för en när man sover.

Nu är Chrille jättehungrig här på jobbet, "han känner nästan ryggraden genom magen". 

PIZZATAJM. 

S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0