Helgens! (Praktikant på "Dagens!")

Ja, "Dagens!" har fått en praktikant, "Helgens!" kallas den. Ja, jag vet - sjukt oschysst och inte alls roligt - menmen. 

Anywayyyyyyyys!

Helgens: Tid att gå upp
, 04:45. GÖTT! Förmiddag hela helgen, har precis skjutsat Emil & Co till en fest så att det blev lite sovro här hemma ;) Fast jag kommer ju aldrig kunna somna ensam!? NO WAY! Igårnatt blev det dock inte mer än drygt en timmes sömn så jag hoppas att kroppen fattar att den behöver sova och låter mig somna snabbt idag. Ja, det är inte jag som bestämmer, haha. Det kvittar hur mycket jag än vill vara trött, jag blir inte trött! TRÖTTSAMT, haha. 

Nu ska jag krypa ner i sängen, vi hörs. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0