here we go

Oj, ser att mitt senaste inlägg publicerades för "1vecka, 6 dagar sen" OOOOOOOPS, JAG HAR INTE BLOGGAT SEN FÖRRA ÅRET! Ja, det är ett gammalt tråkigt skämt och jag drog det nyss. Precis som det skittråkiga skämtet när man kom tillbaka till skolan efter jullovet "Fick du några julklappar i år?" Ja, ni vet ju själva att det skämtet bara är roligt EN GÅNG OM ÅRET (om ens då liksom) så det är ju först till kvarn som gäller på det skämtet. Liksom. Men, glada nyheter till er! Nytt år - NYA TAG! Yesyesyes, nu kör vi! 

2011 alltså. Vad tror ni? Bra år? Skitår? Jag tror att det kommer bli bra, eller iallafall att det kommer hända väldigt mycket detta året. 

Nyår var trevligt, Anette gjorde en fantastisk insats som värdinna med tre-rätters middag, skumpa och hela kittet! Johanna var lekledare och gjorde ett lysande jobb! En lyckad kväll, tills det var dags för det nya året att ticka fram med sina första minuter - jag fick lite nyårsångest. Menmen. Jag var typ på mitt sämsta partymood ever redan innan vi åkte så kvällen var liksom inte gjord för en lyckad en för min del iallafall - det var en tuff dag. Jag tror däremot att det behövs lite sånt ibland, lite drama, lite galenskap, lite omtumlande känslohändelser - det är ju liksom då man får "känna till ordentligt" om ni förstår vad jag menar. Annars är det helt okej, bara ignorera de senaste raderna isåfall så blir det inga onödiga missförstånd. 

Det är mindre än två veckor kvar tills Emil & jag ska flytta - crazy days alltså!

Filip & Fredrik på tv, måste ses så vi får ses sen, vid ett annat tillfälle som inte är om en vecka & 6 dagar. 

Hejsvejhejhej. 



Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Sara "Tequila" Hansson ;)

2011-01-06 @ 02:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0