Jobba natt

Precis som jag berättade för er så jobbar jag natt nu och även imorgonnatt, sen har jag frivecka jättelänge! Kommer ju dock ha fullt upp hela friveckan men bara med kuliga saker som att flytta & sånt :) 

Vi äter muffins (VARFÖR VISAR DATORN ATT JAG HAR SKRIVIT FEL NÄR JAG SKRIVER MUFFINS!?!?! DET ÄR VÄL FÖR BÖVELEN ETT ORD!?) & glass - smaskens! Bakade muffins idag, både blåbär & choklad minsann! Råkade skriva det på facebook så innan jag kunde köra till jobbet fick jag först vara muffinstaxi ;) En leverans till Elin & Fidde och en till Robin & Nettan - tolv blåbärsmuffins & fem chokladmuffins fick följa med till jobbet! Chrilles idé att jag skulle baka muffins från första början, chockerande? Nej, gottegris är vad han är! Okej, Torgny är inte mycket bättre han faktiskt! That's why we make such a good team - all big fans of sugar ;) 

Hoppas att ni har en lika trevlig natt som jag har! Antagligen inte, ni ligger väl och sover bort hela natten! Slögrisar. Jag ska ju faktiskt bara sova bort halva min dag när jag kommer hem sen (; 

S. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0