Killar kommer aldrig förstå tjejers förhållande till skor.

En härlig spellista rullar här för att skapa lite stämning, alla kläder & skor är nerpackade - herregud vad mycket kläder & skor. När jag berättade för Emil att mina skor inte fick plats i en IKEA-kasse så kom han såklart med förslaget att jag skulle slänga några skor. Suck, jag blir så trött. Vad tror han liksom? "Du använder ju ändå bara tre par" JA FÖR ATT DET ÄR VINTER SÅKLART! Ska jag använda alla mina vår & sommarskor nu liksom? Fucking freezing för fötterna. Dessutom så använder jag typ fem par, för att dem pallar vintern. Att han aldrig lär sig. 

Nu är jag jättehungrig. Inte så konstigt, kom på att jag inte har ätit sen jag år frukost på jobbet klockan 05.00. Oops. Måste ringa min mamma också. Just det. 

Blev en rejäl påse med kläder som ska bort, en del som ska slängas för att de var väääääldigt slitna - skönt att rensa lite bland så att man vet att man inte har en massa kläder som bara ligger där och är trasiga, slitna eller bara gamla och aldrig används. Dessutom blir man ganska glad & lättad när man inte har några kläder som är för små, att alla jeans fortfarande passar, att man inte har gått och blivit tjock! Feels gooooooood! Haha, om någon nu skulle bry sig. 

Nu blir det mat, för bövelen - magen låter ju som en hel björnfamilj. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0