kroppen är inte gjord för fysisk ansträngning mitt i natten.

PUH! Det omtalade Torvatrollet jagade mig nyss upp för monsterlånga TP19 (som är som en tvåhundra meter lång brant uppförsbacke) och tvingade mig att köra utfall hela vägen upp!

Haha, njaaaaaaaaa - exakt så var det kanske inte. Det var Chrille som tvingade mig, och han jagade inte mig men han satt inne i kontrollrummet och tog tiden, egentligen borde vi ta tiden när man kutar upp men det var mest för att sätta lite press! Inget slöande här inte! Hur mycket nattmänniska man än - tror att man - är så är kroppen inte installerad på det viset att man ska syssla med sånthär nattetid. Menmen, hinner man inte träna på sin fritid så får man ju ta tillfället i akt och göra det på jobbet ;) 

Ser fram emot träningsverk imorgon, haha. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0