Lite om torktumlare & annat intressant.

Förlåt för igår. Eller, förlåt och förlåt, man måste ju få ha sina "dåliga dagar". Men, kan ju be lite om ursäkt för dålig uppdatering och att jag kanske inte var så värst underhållande. Men, som sagt, det där med dåliga dagar. 

Vår torktumlare piper en melodi när den är klar, kul va? Haha, schysst av den att säga ifrån när den är klar liksom, som ett litet barn gör när dem är klara på toaletten, fast det är ju lite mer "FÄÄÄÄÄÄRDIIIIG", jag är väldigt glad att torktumlare & små barn inte uttrycker sig på samma vis! 

Nu är jag ledig ända till fredag, norsk vecka som det kallas när man är ledig hela veckan och jobbar på helgen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, imorgon är det  tisdag vilket innebär tisdagsmiddag i Källna och på torsdag ska vi köra och köpa färg, kolla på tapet och hämta vår sängram & sängbord. Så det blir nog bra! 

Måste köpa lite fler lampor med. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0