När man inte kan fatta sig kort.

När jag kom hem igårkväll efter att ha skjutsat Emil & Co till fest var där ju världens röra hemma, ölflaskor, mat & mög överallt. Jag tänkte städa undan men sen tänkte jag att Nej, det ska jag bannemej inte göra, jag ska bara gå och lägga mig så får Emil själv städa undan sin jävla röra. Jag skulle ju ändå bara gå upp och köra till jobbet sen. Tidigare idag skickade jag ett sms "Jag förväntar mig en nymålad vägg & en städad lägenhet när jag kommer hem ;)", bara som en påminnelse liksom, han sa faktiskt igår att han skulle måla väggen när jag jobbade idag. Klockan halv tolv ringde jag honom, inget svar - YES! Tänkte jag, han har säkert hög musik på och målar. Nej. Han ringde en stund senare och hade precis vaknat.... Sömntuta liksom. Haha, men städa skulle han nog hinna med sa han! Så vi får väl se, jag lär ju få reda på det när jag kommer hem, om en timme typ. 

Det var det, ett helt inlägg, jättemånga rader som egentligen kan sammanfattas med: Emil är en slökorv som bara sover hela dagen och jag hoppas att jag slipper mötas av äcklig gammal-öl-lukt när jag kommer hem. Ungefär. Menmen, why keep it simple? ;) 

Ha en nice majslördag!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0