Nej, jag har inte blivit tokig - jag försöker bara locka fram våren lite.

Efter en film & när alla roliga morgonprogram tagit slut börjar man fundera på om det börjar bli dags att lämna soffan en stund. Planen är jag jag ska köra till Klippan och handla lite men affären jag ska till öppnar tio så har ju inte kunnat köra innan. 

Underbart väder ute! Solen skiner och våren smyger sig på! Våren: om du läser min blogg så vill jag passa på att berätta att du inte behöver smyga för du är mer än välkommen! Visst, vi gillar din kollega vintern men han ska ju alltid vara så dryg! Går ju aldrig hem fast att festen är över för längesen.. 

Blev en väldigt god frulle idag! En styck macka med hamburgerdressing och kokt ägg på & ett stort glas oboy till det! Låter nyttigt va? ;) Haha.

Nu ska jag klä på mig & morgon-freshing-up, detvillsäga borsta tänderna, borsta håret och lite sånt :) 

Hörs! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0