new stuff.

Jag ska införa Dagens på menyn här! Låter väl bra? :) Alla är ju besatta av mat så jag valde att säga det på det viset. Men, det är ju ingen resturang så det är ju ingen sån dagens såklart. Kommer bli lite olika saker, kan vara allt från "Dagens tips" till "Dagens citat" mm, ni kommer förstå så småningom om ni inte gjorde det nu. 

Till premiären tänkte jag dra till med Dagens irritation:

- När man är och handlar, eller är någon annan stans som har en stor parkering, så parkerar man, går in och gör vad man ska, kommer ut och så är det någon jävel som har parkerat sin bil i rutan bredvid din bil, skitnära så att man inte ens kan öppna bildörren helt. Varför detta är irriterande? FÖR ATT DET FINNS SVINMÅNGA LEDIGA PLATSER! Och om man nu tvunget ska ställa sig bredvid en annan bil fast att det finns typ en miljon lediga parkeringar så kan man ju åtminstonde ge fan i att ställa sig så in i helvetes jävla nära. 

Så! Härligt att vara igång med min nykomling på menyn! ;) 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0