Packa.

Hade varit gött om jag hade kunnat skriva packad. Haha, nej, nu skojar jag bara! Alkisvarning om man önskar att man var packad en tisdag klockan 18.25 - faktiskt. 

Packandet är i full gång här! På fredag ska lägenheten besiktigas och sen är det bara att börja flytta in! Jag har packat ner glas idag, igår gick vi igenom en massa saker, typ inventerade skulle man ju kunna kalla det. Mycket lättare att se och veta vad man mer behöver när man har flyttat in, då ser man ju vad som fattas. När man flyttat in soffan, som vi ska hämta på fredag, börjar man förhoppningsvis få in känslan för vad man vill ha för lampor och allt annat dekorativt som ska in :) Ska verkligen bli kul att få inreda sitt eget hem, tillsammans med Emil. 

NU hade jag tänkt krypa ner i sängen för att vila lite innan det är dags för ännu ett nattskift på jobbet! 

Hörs sen! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0