Pizzahelg - oh yes.

Jajjemen! Eftermiddagshelg på jobbet. Man jobbar ju sju dagar i streck sen ledig i fyra eller fem dagar. Exempelvis som denna rundan så började jag med förmiddag i onsdags vilket innebär att jag jobbar förmiddag onsdag & torsdag sen eftermiddag fredag, lördag  & söndag (man jobbar alltid samma hela helgen) och avslutar sedan med natt måndag & tisdag. 06,00 onsdagmorgon går jag på frivecka och är ledig till måndagen därpå då jag går på förmiddag. Inte alls krångligt faktiskt. 

Så igår jobbade jag eftermiddag, idag jobbar jag eftermiddag och imorgon ska jag jobba eftermiddag - pizza helg oh yes! Igår blev det nachostallrik, inte riktigt pizza men sparade pizzan till idag för snart är det dags! Börjar bli hungrig. 

Igårkväll efter jobb körde jag till Robin & Nettan där Emil & Johanna var och chillade med film så jah joinade en stund innan vi körde hem. Igår var det en vecka tills vi får nycklarna till vårt nya hem, känns ju skitskumt faktiskt - kul, men skitskumt! Pirrigt, spännande & skitkul. Kommer bli awesome faktiskt, det har jag bestämt. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0