Sista eftermiddagen!

Söndag idag, alltså sista eftermiddagen sen väntar två nätter på mig innan jag går på frivecka! Helt galet att nästa gång jag har frivecka så flyttar vi, galeeeeet! 

Igår fick jag låna filmen SALT av ChrilleKrokodil så den kollade jag på när jag kom hem från jobbet, Emil var ju ute och härjade som vanligt så jag satte mig i soffan med film & en flaska rött! Fint ska det va. Riktigt bra film minsann så den kan jag verkligen rekommendera :) 

Jag har ätit hämtmat hela helgen, I KNOW, men det kommer ske idag med. Blir nog en nachotallrik för fy tusan vad den var god! Smaskens! tacos råkar ju vara ett av det godaste som finns. 

Nu ska jag nog beställa mat för jag är huuuuuungrig! 

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0