ska helst vara klar om tio minuter men här sitter jag, långt ifrån färdig.

Goddag alla glada! (ni som inte är glada får minsann ta och bli det) 

Jag har verkligen tagit det lugnt änsålänge denna dag, är ledig hela dagen då jag ska jobba inatt. Har kollat på film, ätit frulle, chillat till max.

En av anledningarna till att jag inte ville gå och lägga mig tidigt igår var att om jag hade gjort det hade jag vaknat jättetidigt och det är ju bra om jag kan sova någorlunda länge så att jag kan jobba hela natten. Men, precis som jag misstänkte så vaknade jag tidigt iallafall. När Emil körde till jobbet så grävde jag ner mig under täcket och lyckades somna om :) Vaknade vid nio igen. Äsch, det får duga! 

Nu ska jag snart bege mig till Helsingborg för en fika :) Enjoy your friday ;) 

S.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0