vaktmästaren - pass på!

Åt jag nyss typ en halv liter glass helt själv? Mitt i natten? Hade nog egentligen velat skriva nej men jag tänker inte ljuga för er. Svaret är ja. Ja som i att det gjorde jag. En halv liter chokladglass ligger nu i min mage och blir omhändertagen av min lilla vaktmästare som plötsligt fick fullt upp! Haha, min mamma sa alltid till mig när jag var liten att det bodde en liten vaktmästare i magen som tog hand om all mat, att det var han som skrek till när magen var tom och i behov av påfyllning. Haha, ska verkligen bli spännande sen när man själv får barn, vad man säger till dem liksom - hur man svarar på frågan om hur barn blir till tillexempelt. Haha. 

Är inte alls trött och känner inte för att gå och lägga mig i sängen, egentligen vill jag bara somna så att det blir ny dag så att jag kan börja fixa lite här hemma med lite nya grejer och sen kommer syster Elin på fika imorgonförmiddag! 

Jäkla skit, nu blev jag kissnödig - eller - jag har varit det en stund men nu börjar det bli akut! Haha, intressant? Lagom. Skriver nog några rader till sen! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0