Yo

Inte ens två timmar kvar att jobba, klockan 06.00 går jag på semester! Borde firas med ett glas vin, eller varför inte en tequila, innan jag hoppar i säng! Någon som är sugen på att joina mitt semesterfirande vid halv sju-tiden så hjärtligt welcome! Natten har varit trevlig! Ingen Torgny och ingen Kroko men det har gått bra ändå. Kroko har semester och Torgny är ledig för att han skulle till Sofiero för att kolla/lyssna på Robyn. 

Imorgon, eller, ja idag, WHATEVER, kommer bli en awesome dag! Får väl sova en stund först sen måste jag införskaffa en kylväska för behöver en sådan imorgonkväll då jag ska till Sofiero för att njuta av Veronica Maggio! Ska dit ganska tidigt så vi hinner chilla med vin & baguette i form av en picknick innan det drar igång for real. Kommer bli en awesome dag med bästis! 

Ska åka buss imorgon, shit vad längesen det var jag åkte buss! Typ, jag vet inte ens när det var sist eller vart jag åkte sist jag åkte buss. Sen jag skaffade körkort har det blivit väääääldigt lite bussåkande! Men det ska bli härligt, gillar att åka buss! Sitta med hörlurar i öronen, slappna av och njuta av att kunna sitta där för sig själv och bara vara en stund. 

Nu tänkte jag äta frulle. 

PS. Tröttkorv är fortfarande det roligaste ordet som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0