Sidospår

Vilken natt det var på jobbet. Var helt inställd på en bigbautalugn natt men NEJ DÅ. Jobb & slit hela natten lång. Menmen, det kommer något gott ur allt: jag har sovit fantastiskt gott! Inte så länge, men fantastiskt gott. Sen vaknade jag av att Emil kollade på barnprogram, haha. 

Har precis gjort frukost, en toast med - håll i er nu - ananas, ost & nutella! MUUUUMS! Strax ska jag ge mig på att borsta mitt hår, det är värsta fågelboet eftersom att jag gick och la mig med blött hår. 

Emil är ute på en lång runda med Smilla, han är ledig idag så när han kommer tillbaks och när jag har bytt ut fågelboet på mitt huvud till mitt vanliga hår så ska vi iväg en sväng! Ikea, Väla och antagligen någon annanstans med, brukar bli så när vi är ute. För någon vecka sen skulle vi till Perstorp men skulle bara köra in på en liten pluttväg och vips så hamnade vi tillslut i Örkelljunga efter att ha kört så långt på kringelikrokvägen att stackars Smilla kräktes. Och hon brukar liksom inte bli åksjuk. 

Vem är jag att sitta och prata om sidovägar? Här sitter jag och ska berätta att vi ska till Ikea/Väla och villar in på att Smilla kräks. Hm. 

Well well. Nu ska jag freshin' up! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0