Stolt hemmafru.

Äntligen är vår fina tavelvägg färdig! Har suttit och pysslat med "scrapooking-ark" och gjort de fina med foton och pimp! Nu sitter allt i ramar och är uppe på väggen, blev mycket bra. Shit vad nöjd jag är - gillar den mer och mer för varje gång jag tittar dit :) Nu saknar jag bara en klocka att hänga upp på en annan vägg sen kan jag inte komma på något mer jag saknar i inredningsväg. Inget som är realistiskt iallafall, man kan ju alltid drömma liksom. Men då måste vi flytta först för allt detdär andra får inte plats nu! Så för tillfället skulle man kunna säga att jag har det som jag vill ha det här hemma!  Förutom klockan då.. Ska iväg och shoppa på måndag så får väl försöka hitta en fin då :) 

Innan gick jag ut med Smilla, hade verkligen världens lökigaste outfit på mig och tänkte bara "hoppas att jag inte träffar någon". Som alltid när man tänker & ser ut så så träffar man en massa folk. Typiskt. In my face liksom. Note to self: Klä dig aldrig så att du skäms om du skulle träffa någon du känner.

Nu ska jag hoppa ur mina lökigast.se - kläder och freshin' up innan det är dags för tisdagsmiddag i Källna! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0