dagen 1, typ.

Klockan är strax efter sju, jag har precis ätit världens godaste kycklinggryta och borde prova kläder inför imorgon istället för att sitta här. Menmen. Ska jobba sista natten innan frivecka inatt men innan jobbet ska jag hänga en stund med Saga, planen är att vi ska ut och gå en sväng och snacka en massa skit sne ta en kopp kaffe innan jag ska jobba. Låter ju som en bra plan så den kommer vi nog lyckas hålla oss till :) 

Imorgon är det den elfte november tjugohundraelva, alltså 11/11-11. 111111 om man så vill. Det är ju en perfekt dag att göra något speciellt på, typ gifta sig. Eller förlova sig. Eller påbörja ett helt nytt liv, valmöjligheterna är många. Jag ska nog inte göra något av det, vad jag vet, men min bror ska! Han ska gifta sig imorgon så imorgon är det bröllop och det ska bli så himla kul! Därför borde jag prova kläder för fullt nu. Men å andra sidan så kommer det antagligen vara helt i onödan för om jag skulle välja något ikväll kommer jag antagligen ändra mig imorgon iallafall. 

Nu ska jag dyka in i garderoben iallafall! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0