Hej bloggisen

Det har varit lite annat på gång de senaste dagarna. 

Jag skrev ju om helgen som gått som plötligt är en vecka sen. På fredagnatten hände en konstig grej, det ryckte till i bröstet och jag kunde inte andas men det gick över efter någon minut. 

På lördagen när jag gått och lagt mig vaknade jag en kort stund senare och hade svårt att andas och det höll på hela natten. På söndagen gick det över men ett tryck la sig över bröstet och hängde kvar. I tisdags åkte jag in akut och de tog EKG och en massa prover. Sen trodde de att jag punkterat lungsäcken och röntgade lungorna men hittade inget. INGENTING. Konstigt och lite läskigt men det var skönt att veta att allt såg bra ut iallafall så vad det berodde på har jag ingen aning om. 

Sånt som händer kanske? Vad vet jag. 

Jag jobbar nu iallafall, eftermiddagshelg men idag jobbar jag dubbelt. Ola ville vara ledig så jag tig hans förmiddag och han tar min eftermiddag imorgon vilket innebär att jag är ledig imorgon - nice. Får väl se vad som hittas på! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0