helgen,

Helgen som gått har varit great! I fredags var det ju som sagt bröllop, väldigt fint och båda sa ja så gifta är de! Stort grattis till min bror och hans fru Eloise :) 

Efter bröllopet var det tårta & champange sen var det middag & utgång - nice version av bröllop faktiskt. 

I lördags var det älgmiddag hos Emils mormor & morfar. Gott & trevligt. Förutom när jag skulle gå en runda med Smilla. Jag skulle gå runt huset tänkte jag men det var kolsvart och jag såg ingenting och PANG, en liten stenmur/kant. Så jag flög ju rakt ner men förutom blåmärken på smalbenen och en sträckt muskel i armen så klarade jag mig fint! ;) haha. KLANT. 

I söndags var det fars dag! Vi åkte till Folkets Park i Perstorp med vår pappa där det serverades brunch - smaskens! Där fick han även alla fina paket, massa grejer med bilder på sina kära kossor på. Haha, han älskar sina kossor. Så vi gjorde muggar, bordstabletter, t-shirt, griffeltavla, antackningsblockshållare med hans egna kossor på! (tror jag fick med allt där). 

Sen har ju Emil också en pappa så dirr efter brunchen åkte vi hem till honom för fars dag-fika! äta äta äta med andra ord. Men det är ju så vi gör det här i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0