Kalmar

I onsdags körde jag till Kalmar för att hälsa på Sylle, great success!!

Tog väldigt lång tid att köra dit pga av bilkö och tjockdimma men det var det ju lätt värt!

Förut, när vi gick på PG (gymnasiet) så bodde vi ihop, umgicks så gott som dygnet runt. Och kul hade vi, varje dag! Inte konstigt att jag saknar ihjäl mig efter henne ibland!

I Kalmar var det party på schemat, när jag kom dit så åt vi sen var det dags att freshin' up för förfest! Mycket härligt folk i Kalmar alltså. Efter en hel del vin & tequila var vi redo att dra ut, Harrys var bästa stället på onsdagar så givetvis var det dit vi gick! Ännu en minnesvärd och galen partykväll/natt med Sylle - fan vilket bra team vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0