Vilse i dagarna

Sista natten gick fort! Har lärt mig lite nya saker och hållt igång så tiden har bara runnit iväg! När klockan blev kvart över fem skulle jag ringa och se så att Emil kommit upp och tar fjärrkontrollen till stereon, stabilt. Det funkade inte att ringa med den - konstigt nog? ;) Hjärnan är inte alltid hundra när man jobbar natt, haha. Speciellt inte när klockan passerat tre.

När man jobbar sånt skift som jag gör så är det inte alltid så lätt att hålla ordning på veckodagar. Vi jobbar antingen måndag till måndag, onsdag till onsdag eller fredag till fredag men första dagen känns alltid som måndag och när man jobbar sista natten känns det som att det är påväg att bli fredag. Som inatt, hela natten har jag tänkt att det är fredag när jag vaknar! Nejnejnej, ONSDAG!

Helgen är fullproppad så onsdag & torsdag blir mina lediga dagar :) blir nog långa promenader med Smilla, lite städning och mycket chill. Har beställt Lejonkungen på BluRay som borde komma imorgon (onsdag), ni som inte sett tecknad Disney på BluRay har verkligen missat något! Hoppas iallafall att den kommer så jag kan ha lite kvalitetstid i soffan :)

Nu ska jag sova för att sen vakna med en härlig frivecka framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0