Bo hos mammi

Denna helgen bor jag hos mamma, förutom i fredags när jag sov hos Elin & Fidde. Jobbar eftermiddag så hela förmiddagarna går jag runt och myser i mammas blåa hus sen är det dags att åka till jobbet och när man kommer hem är det mer mys och till sist läggdags. I förmiddags gick jag igenom lite grejer som fortfarande står kvar här (fast att det var vääääldigt längesen jag flyttade, haha) och hittade många roliga saker! Gamla fotokollage, skolgrejer & massa andra härliga minnen. Sorterade vad som ska sparas och vad som ska slängas, blev mer av det sistnämnda faktiskt, inte klokt vad man samlar på sig skit.

När jag flyttar till hus ska jag verkligen försöka att inte spara en massa onödigt skräp. Min mamma är proffs på det, hon har allt som "kan vara bra att ha sen" 90% av allt det där som var så bra att ha står orört flera år senare. Haha, söta mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0