Dagens äventyr

Ja, dagen blev kanon! Förutom att den där sömnen kanske inte blev som planerad. 
Hade ställt klockan på 10.30. Jag vaknar av mig själv, känner mig pigg och tror ju såklart att jag försovit mig och stängt av klockan i sömne! Givetvis var det inte fallet. I panik kollar jag på klockan och vad ser jag? Jo, 09:33. HALV TIO! Två och en halv timme efter att jag somnat alltså. Men jag kände mig pigg och är fortfarande inte trött och om ni vill veta så är klockan halv två nu. Hm. 

ANYWAYS. 

Körde ner till Lund för att träffa Skinner! (vet att han låter som en gangster med det smeknamnet men gangster är nog precis det han INTE är) Jäklar vad längesen. Mycket trevligt iallafall! Blev en fika på EspressoHouse - mums! 
Sen skulle jag till Flyinge men först tog jag en liten runda inne på Nova Lund (shoppingcenter). Var ute efter en härlig stickad tröja och gick in på H&M som kändes som ett säkert kort. Hade ju faktiskt inte hur lång tid som helst på mig så jag fick ju välja butik med omsorg :) Hittade iallafall precis vad jag var ute efter - NÖJD! 

Med ett stillat shoppingbegär körde jag vidare till Flyinge där det skulle kollas på hästar :) Alltid lika roligt att se våra blivande stjärnor - bara 3-åringar! Tyvärr så fick pappas häst avbryta då hon bet sig i läppen. Bet sig i läppen? tänker ni väl nu. Det var väl en häst det handlade om? Ja, det stämmer. Men tydligen händer det hästar också. Hon blödde och var öm (såklart) så de fick avbryta men fick ändå en någorlunda bedömning som lät lovande! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0