Idag är det måndag.

Och jag har frivecka så medans alla andra är ute och jobbar i ösregn så är jag hemma och myser med Smilla som inte är så förtjust i regn. Vilket innebär att hon bara vill ligga och mysa i soffan :) 

I lördags kom Johanna & Matte hem till oss, det blev sällskapsspel och lite god dricka till det. Mycket trevligt! 

Igår var det söndag och jag fick ett stort sug efter att åka hem till min pappa och gosa med hästarna, så det gjorde vi! Vi fikade och då kom vi fram till att jag skulle rida en sväng på Indigo, en av 3åringarna. Emil körde en runda i skogen med fyrhjulingen och jag red ett pass i paddocken. Underbart. Gud ska veta att jag saknar att rida - varje dag. 


Indigo TH


Igårkväll hyrde vi film, Neighbor for sale - skitkass. Det stod att det var en komedi men jag undrar vem som gjort den bedömningen, den var inte alls rolig - mer tragisk än rolig. Så den kan jag inte rekommendera.

När jag var och fikade på Nova med Skinner åt jag något sjuuuuukt gott, chokladsnäckor - typ kanelbulle fast med chokladfyllning. Nu har jag hittat ett recept och tänker prova och hoppas på bra resultat! Återkommer med det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0