Kvällsmat

Jobbar eftermiddag och jag pausar med lite kvällsmat. Fullt upp på jobbet då jag håller på att lära mig Formalinfabrikerna också, kul att få använda hjärnan till något helt nytt! Jag tror att man blir dum om man inte håller igång hjärnan, därför jag läste ett par kurser förra hösten - för att jag kände att jag började bli dum (trög).

Därför är det skitkul att jag ska lära mig en helt ny process, älskar nya saker. Älskar att lära mig, älskar att veta saker. Har lätt för att lära mig nya saker faktiskt, har delvis fotografiskt minne och jag tror att det underlättar faktiskt.

Dessutom så har Formalinfabrikerna väldigt många trappor = tight ass = great success! Två flugor i en smäll så att säga ;)

Nu ska jag återgå till att mysa med rostade mackor & te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0